18 Şubat 2015 Çarşamba

Karanlıkta Buldum Seni - A. Meredith Walters || KCBT || Yorum



Kitabın Adı: Karanlıkta Buldum Seni
Sayfa Sayısı: 456
Yayınevi: GO! Kitap
Seri Sıralaması: Find You in the Dark #1
Fiyatı: 17 TL
GR Puanı: 4.03/5
Puanım: 4/5

“Sen beni karanlıkta buldun ve kendimden kurtardın. Seni sonsuza dek seveceğim.”

Maggie Young, kendi deyimiyle, küçük bir kasabada, süper not ortalaması ve sıradan okul aktiviteleriyle yaşayıp giden sıradan bir kızdır. Normal bir ailesi, normal bir okulu, normal arkadaşları, kısacası normal bir hayatı vardır. On sekiz yaşına girmek için gün sayan Maggie, artık sıra dışı bir şeyler yaşamak, tutkuyla sevebileceği bir şeylere sahip olmak ister. VE KADER KARŞISINA CLAYTON REED’İ ÇIKARTIR…
Clayton Reed. Kasabadaki yeni çocuk. Kimseye yüz vermeyen gizemli yakışıklı. Geçmişinden kaçıp sığındığı bu küçük kasabada, her şeyden ve herkesten uzak durmaya kararlı. MAGGIE HARİÇ…
Herkesten köşe bucak kaçan Clayton, dış dünyayla arasına kalın duvarlar örse de Maggie o duvarların ardında neler olup bittiğini öğrenmeye kararlıdır. Çünkü tanıdığı hiç kimseye benzemeyen bu gizemli yabancıya deliler gibi âşık olmuştur. Ama o duvarların ardında yaşananlar Maggie’nin tahmin edebileceğinden çok daha korkunçtur. Clayton çok geçmeden adeta bir kelebek gibi Maggie’nin ışığına kapılıp özgürleştiğini sanır, Maggie ise Clayton’ın karanlığına hapsolur. Gün geçtikçe büyüyen bu karanlık, ikisini de yavaş yavaş yutarken onlar aşklarının her şeyin üstesinden geleceğine inanmaya devam eder. Çünkü delice bir aşktır onlarınki. Ya da belki sadece delilik…
New York Times çok satan yazarı A. Meredith Walters’tan kırık bir “ilk aşk” hikâyesi...

                           ~•~•~

Karanlıkta Buldum Seni... Turumuz için bir günde elime ulaştı bu kadar kısa sürede gelmesini beklemezken bu kadar kısa sürede bitireceğimi de tahmin etmezdim. 

Aslında kitapta artık sıradanlaşmış geçmişi sorunlu çocuk ve masum hayatı sıradan kız aşkı işleniyor. Her ne kadar artık bu konudan sıkılmış olsam da sanki bu kitapta farklı bir şeyler vardı ve bir gün gibi kısa bir sürede bitti. 

Karakterlerin işlenişi, duyguların bize verilme şekli, olayların gelişimi... Kitapta her şey yerli yerinde ve doğru oranındaydı. Belki bu kadar sevmemin nedeni de buydu. 

Clayton, geçmişi sorunlu çocuğumuz. Yaşadığı şeyler tahmin edilemez, kendine yaptıkları katlanılamaz. Maggie, hayatın monotonluğundan sıkılmış liseli kız. Bir gün okulun bahçesinde bir çocukla çarpışır ve hikaye başlar. Benim için tip olarak Clayton ve Maggie aynen şu şekildeydi... Bakalım siz ne düşünüyorsunuz?k




Kitabın çevirisi de çok akıcı bir şekilde yapılmıştı, iki üç yerdeki sorun kitabın genelini çok da etkilemiyordu. Kitabın iç dizaynı her zamanki gibi çok güzeldi. Fakat benim takıldığım nokta kapağında oldu, orijinal görsel kullanımı çok güzel olmuş ama ben yazı stilini sevemedim, oysa ki bu kapaktaki yazı stili ne kadar güzel: 


Bizde de böyle olmasını isterdim açıkçası :) 

Kısaca özetlemek gerekirse Karanlıkta Buldum Seni, adı gibi karanlıklardan aydınlığa çıkan, sonra karanlıkların en dibine hapsolan. Konusuyla diğerlerine benzer olsa da işleniş ve duygular bakımından farklı, kesinlikle zevkle olunan ve şans verilmesi gereken bir kitap. 


Facebook çekilişimize katılmayı unutmayın :) 


Katkılarından dolayı GO! Kitap'a teşekkür ederiz. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder