9 Ağustos 2014 Cumartesi

Kitap Yorumu: Ahlaksız Ritim || Olivia Cunning


Kitabın Adı:
Ahlaksız Ritim
Sayfa Sayısı: 456
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Seri Sıralaması: Günahkarlar Turnede #4
Fiyatı:  25
GR Puanı: 4.31/5
Puanım: 5/5


Sert Müziğin Ahlaksız Ritimleri Sizleri Çağırıyor


Efsanevi davulcu Eric Sticks, heavy metal grubu Günahkârlar'ın yeni ses operatörü Rebekah'yı görür görmez, genç kıza vurulmuş ve ona sahip olmaya ant içmişti. Tabii, genç kızı her gördüğünde ayaklarının birbirine dolanması ant içmekten sayılırsa!

Ancak ne yazık ki, uzun zamandır gitarist Trey Mills'e hayranlık besleyen Rebekah, yalnız kovboy Sticks'e pek fazla ilgi göstermiyordu.

Genç kız, tuhaf bir espri anlayışı ve galaksi genişliğinde bir kalbi olan uzun boylu, uçuk kaçık ve biraz da şapşal davulcuya âşık olacağını tahmin edebilir miydi?

Zaman zaman boşboğazlığa kaçan açık sözlülüğü ile genç kızı kahkahalara boğan ve gösterdiği ilgiyle ona kendini çekici ve dayanılmaz bir kadın gibi hissettiren bir davulcu, eski sevgilisinin ona söylediği sözler yüzünden kadınlığına küsen Rebekah'yı yeniden hayata döndürebilir miydi?



"Kitap... Fazlaca harika. Yazarın dili... Fazlaca cesur." demiştim goodreads'ta hala arkasındayım... Bu seriye ne kadar bağlı olduğumu ve sevdiğimi yakınımdaki herkes bilir. Çoook seviyorum hem de... Ahlaksız Ritim'de serinin bateristi Eric'i okuyoruz. Bir de Rebekah'ı tabii. Rebekah yeni ses operatörü, yeni mezun olmuş kimse başarılı olacağına inanmıyor... Eric zaten grubun espri makinesi ama bu espriler genelde "Selam canım, ben amcanım" tarzı iğrenç, soğuk espriler oluyor ama aynılarını bende yaptığımdan genelde onun esprilerine de gülüyorum :D Neyse... Rebekah içten içe Trey'e ilgili. (Resmen takıntılı :D) Eric de ilk gördüğü anda Rebakah'a takılıyor. Ee şimdi kız ikisini de dener falan filan diyosunuz ama pek de öyle olmuyor. Eric'i tanıdıkça - belki biraz fazlaca - ona ısınıyor.
"Geçmiş değiştirilemez," dedi genç kız. "Gelecek tahmin edilemez. Elimizde olan tek şey şu an. O yüzden benim için hiçbir şey fark etmez."
Bir bakmışız bunlar sevgili olmuş... Bu spoiler sayılmaz çünkü herkesin bunu tahmin edebileceği kesin ama kitabın o başından sonuna kadar olanları kimse tahmin edemez. Mesela gidip Isaac'in olaya katılması. Kendisi Rebekah'ın eski nişanlısı olur. Başta sinir oldum adama dedim noluyo falan ama sonradan anlaşıldı karın ağrısı... Orasını söyleyemem tabii :P Her zamanki gibi kitabın orasından girip, burasından çıkmak benim pek adetim değil. O yüzden hemen bir toparlayayım yorumu...

Gerçek manada erotik bir kitap okumak istiyorsanız bu kitap sizlik. Ama o erotikliğin altından gerçek hikayeyi yakalamak da size kalmış, çünkü orada kalbi kırık iki kişinin mükemmel hikayesi var. Hem duygusal, hem de iğrenç esprileriyle şu ana kadar serinin en sevdiğim kitabı bu oldu... Tabii en merak ettiğim hala Double Time... Malum Trey biseksüel, o hikaye biraz daha farklı olacak. Ama yeni şeyler denemek, her zaman iyidir.

Eric Sticks tazeleyici bir hava gibiydi. Güneşini kapatmakta ısrarlı bütün bulutları yok ediyordu.



Bunlar da hayalimdeki Eric'le Reb... Böyle manyaklar işte :P
Kitabı okuma fırsatı sunduğu için Ephesus Yayınları'na teşekkürler ^_^ Bir de size alta önokuma koyuyorum iyisiniz :P

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder