26 Ağustos 2013 Pazartesi

Ateş Laneti - Jeaniene Frost

Ateş Laneti

Kitap Tanıtımı

O, kendisine karanlık bir güç bahşedilmiş, lanetli bir ölümlü...

Leila, bedeninde korkunç izler bırakan ve hayallerini yerle bir eden o trajik kazadan sonra, başına daha kötüsünün geleceğini düşünemezdi. Oysa artık dehşet verici bir yeteneği vardı. Elektriği istediği gibi yönetebiliyordu. Leila, laneti yüzünden yapayalnız bir hayat sürmeye mahkum olduğuna inanıyordu. Ta ki gecenin yaratıkları onu kaçırana ve dünyanın en ünlü vampirine ulaşması için zorlayana dek...

O, gecenin prensi...

Vlad Tepesh en büyük vampir efsanesine ilham veren vampir. Yalnız sakın ona Dracula deme hatasına düşmeyin. Vlad'ın ateşi kontrol etme yeteneği, onu, vampirlerin en tehlikelisi haline getiriyor ama düşmanları, Vlad'a karşı kullanacakları yeni bir silah buldu: Neredeyse Vlad'ınkiyle yarışacak güçlere sahip, güzel bir ölümlü. Fakat Vlad'la Leila tanışır tanışmaz, tutkuları alevlenecek ve onları esir alacaktı. Üstelik bedenleri gibi düşmanları da birdi artık ve onları durdurmak için birlikte mücadele etmeleri gerekiyordu. Ateşin laneti ikisini de yok etmeden...





Kitap Yorumum


Bu aralar sık sık yorum gelecek buna alışın :D İşte bu da diğer bir yorum

Aaah bu kitabı uzun süredir bekliyordum sonunda çıktı ve bende hemen okudum :) Kapağı çok beğendim ama yurtdışı kapaklarında da göreceksiniz ki Vlad uzun saçlı seksi bir erkek ama Artemis kapakta kısa saçlı bir model kullanmış bu biraz kafamı karıştırdı. Konuyu Artemis arka kapakta yine anlatmış ben detaya ineyim birazcık...

Bir ölümlü Leila bir gün devrilen bir elektrik direğini fark etmez ve dokunur. Orada hemen bir şeyler olur, uyandığında bir hastane odasındadır ve herkes nasıl kurtulduğunu düşünüyordur. Ama Leila o günden sonra insanlara dokunduğunda onlara elektrik vermeye ve onların en karanlık günahlarını görmeye başlar ama bu yeteneği ileride başına çok büyük dertler açacaktır.

Bir vampir hatta vampirlerin kralı gibi bir yaratık olan Vlad'ın düşmanları işte bu yeteneği yüzünden Leila'yı kaçırır ve ondan Vlad'ın yerini söylemesini ister. Leila nasıl elektriği kontrol ediyorsa Vlad da ateşi kontrol ediyordur. Leila Vlad'ın zihnine girip nerede olduğunu bulmaya çalışırken Vlad'ın onu hissettiğini anlar. Bir envi aralrında bir bağ oluşur. Vlad Leila'ya yardım edip onu kaçıran vampirlerden kurtarır ama kendisine yardım edip o düşmanı bulmasını ister. Leila'da o adamdan intikam almak istediği için kabul eder.

Leila ve Vlad'ın aralarında ister istemez bir yakınlaşma olur. Leila'nın Vlad'a karşı koyma sahnelerini okumak harikaydı. Ama sonunda teslim olur ve tam anlamıyla Leila Vlad'ın olur. Ölümlü olan Leila Vlad'ın kanını içtiğinde ise ona bağlanır ama sonradan Vlad da Leila'nın kanını içecektir.

Sonunda intikam almak istedikleri adamı bulduklarında ise işte orada savaş başlar.

Eğer klasik vampir kitaplarından sıkıldıysanız bu kitap tam size göre.

Kitabın kapağında "Etrafta bir sürü Dracula var ama Vlad tek." sözüne katılıyorum ayrıca ona bir de şunu ekliyorum:
"Etrafta bir sürü Edward var ama Vlad tek."



Yabancı Edisyonlar :)





Dediğim gibi hepsi uzun saçlı ama olsun bizimki de kötü değil :) İlk resmin ortasındaki kapak olsaydı çok sevinirdim :) Serinin ikinci kitabını sabırsızlıkla bekliyorum çok güzel bir kitaptı :)

Puanlamaya geçersek kırabileceğim tek puan kapaktan gidiyor başka yerden puan kıramıyorum süperdi :)

9/10

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder